niedziela, 23 lutego 2014

CZERWIEŃ I BEŻ



Witam moi kochani przepraszam za moją długą nieobecność sprawy życia codziennego remont i brak czasu dla siebie ale już jestem .  Dzisiaj mam stylizację bardzo wiosenną gdyż pogoda spłatała figla i u mnie jest cieplutko dlatego też mogłam pozwolić sobie na lekki ubiór . Na sobie mam czerwoną sukienkę i lekką kurteczkę w odcieniu beżu . Myślę że stylizacja się spodoba  . Miłego popołudnia
BUZIAKI :*

































Sukienka i buty - allegro 
Kurteczka - ModoMania
Torebka - prezent 





 

5 komentarzy:

  1. muszę powiedziec, że ślicznie Ci w czerwieni :) noś cześciej ten kolorek, bo naprawdę Ci pasuje, aż promieniejesz tak:) super zestaw, bardzo mi się spodobal :) klasa!
    buziaki i zapraszam do siebie na nowy post ;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Jeśli znasz stronę SheInside i masz upatrzony jakiś ciuch, wystarczy że klikniesz w link u mnie i możesz wygrać go za darmo!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/
    Wygrywa aż 10 osób, więc szanse są ogromne :)
    :*

    OdpowiedzUsuń