niedziela, 1 grudnia 2013

PINK I BŁYSK




Witam Was moje słoneczka dzisiaj mam dla Was stylizację taką zwykłą w sam raz na spacer w kolorze różu kocham różowy kolor <3 . Pogoda u mnie dosyć ładna chociaż jak zobaczycie na zdjęciach jest śnieg . Na sobie mam jeans połączone z cienką ale bardzo ciepła różową kurtką i kominem do tego mam czapkę z pomponem z mojego SINSAY i rękawiczki kupione u mnie w miejskim sklepiku . A na koniec stylizacje z wczorajszych Andrzejków , zostawiam Was z fotkami i życzę miłego popołudnia a ja uciekam na kawkę .


























Kurtka - Yups
Komin - Tally Weijl 
Czapka - Sinsay 
Spodnie i rękawiczki - sklepik miejski
Buty - allegro Royal_fashion



I stylizacja z wczoraj  sukienka kupiona w butiku w moim miasteczku i czółenka z allegro  








Buziaczki dla Was  

 

6 komentarzy:

  1. dzięki za odwiedziny:) świetna jest ta różowa kurtka! również obserwuję..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurteczka:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/early-morning.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kurtka jest boska!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń